me

...Selamat Datang...

Monday, June 14, 2010

Erti Hidup


Alhamdulillah..
Setelah hampir 5 tahun di menara gading akhirnya aku berjaya menamatkan pengajianku.Terasa amat gembira apabila aku ditawarkan berkhidmat sebagai seorang guru di Maktab Rendah Sains MARA(MRSM) Mersing, Johor. Di sinilah bermulanya lembaran kehidupanku yang sebenar.



Dataran Budiman MRSM Mersing.
Pandangan atas yang menarik.








MRSM Mersing Megah Berdiri.
Ditubuhkan sejak tahun 2001, MRSM Mersing telah melahirkan para graduan yang cemerlang akademik dan sahsiah.





Dewan sri Mersing.
Kini aku seorang pendidik, mendidik anak-anak bangsa agar menjadi insan yang berjaya dunia & juga akhirat. Insy'Allah.





Aku kini bakal menempuh cabaran baru dalam kehidupan, dari alam persekolahan ke alam pekerjaan. Semoga aku lebih tabah menjalani dugaan yang bakal aku tempuhi.




No comments:

Post a Comment